Кадровий склад

ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ

У 2022/2023 навчальному році у ліцеї працює 47 вчителів, у тому числі:

1 директор, 

4 заступника з навчально-виховної роботи, 1 заступник з виховної роботи, 

1 педагог-організатор,

1 соціальний педагог, 

1 практичний психолог, 

5 вчителі за сумісництвом.

48 вчителів мають вищу освіту освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст або магістр,

1 вчитель – кандидат фізико-математичних наук, 

3 вчителі – аспіранти ЛНУ ім.. І.Франка

Якісний склад вчителів-предметників має наступний розподіл за кваліфікаційними категоріями:

Вища категорія

26

І категорія

7

ІІ категорія

7

Спеціаліст

9   

«Учитель-методист»

5

«Старший учитель»

11

Командотворення  – успіх освітнього менеджменту

Методи освітнього менеджменту класифікують за цілями (стратегічні, тактичні, оперативні); за механізмом впливу (економічні, соціально-політичні, організаційно-педагогічні, соціально-психологічні); за стилем менеджменту (авторитарні, демократичні, ліберально-популістські); за функціями управління (планування, організації, контролю (моніторингу), регулятивно-корекційні).

Основний вектор освітнього менеджменту у ліцеї № 52 Львівської міської ради  спрямований на демократію у стосунках між усіма учасниками освітнього процесу через досягнення стратегічних цілей (академічність у викладанні та практичність (застосування) набутих компетенцій). Головним механізмом впливу є  організаційно-педагогічні заходи, які творять синергію та творять єдиний організм – освітній хаб в межах своєї локації.

Кожен педагогічний працівник є надзвичайно цінним для нашої команди, тому первоначально ми звертаємо увагу на індивідуальну роботу з кожним членом нашого колективу.

Індивідуальні  форми  роботи:

Для організації роботи серед вчителів одної спеціальності у ліцеї організовано роботу методичних комісій.

      За змістом  робота методичної комісії вчителів спрямована на поглиблення знань учителів з питань методики,  педагогіки, психології, розвитку прогностично-аналітичних умінь. Протягом навчального року з вчителями проводиться різнорівнева методична робота,   яка поєднує в собі колективні  та індивідуальні форми.

В роботі методичного об’єднання приділяється велика увага:

З метою реалізації освітніх проектів у ліцеї створюються творчі групи вчителів, які разом працюють над організаційними проблемами, укладають алгоритм дій для реалізації проекту та представляють результати його реалізації. Проекти для прикладу: Благодійна акція «Допоможемо жителям сходу», «Прощання з колядою», «Вільні люди», «Математичний Еверест», «Універсальний дизайн(будівництво пандуса)» та інші….

З метою обговорення та вирішення методичних  питань, педагогічні працівники ліцею беруть участь у таких колективних формах роботи:

Для проведення само оцінювання якості освіти у ліцеї, педагогічні працівники об’єдуються у динамічні групи, укладають алгоритм дій, розподіляють ролі, долучають батьків, проводять моніторинг, опитування. Разом обговорюють результати та представляють їх на загальних зборах перед громадськістю. Цього року (2022-2023) дві динамічні групи працюють над дослідження стану управлінської діяльності та педагогічної роботи працівників.

Для підтримання психологічного клімату у ліцеї проводяться:

– виїзні тренінги-семінари (2 рази у році);

– спільні відвідини театру (за рахунок профспілкових коштів);

– психологічні тренінги (подолання стресу, як уникнути вигоранню);

– професійні конкурси («Усі успішні педагоги ліцею»);

Щодня адміністрація ліцею проводить ранкові (не)наради:

Такі зустрічі надихають і дають усвідомлення підтримки.

Впродовж дня заступники ліцею проводять зустрічі з певною групою педагогічних працівників:

– щопонеділка для підведення підсумків попереднього тижня, для оголошень та прийняття спільних рішень щодо важливих питань;

– заплановані (методичні комісії, динамічні та творчі групи);

– для вирішення нагальних питань;

– індивідуальні з педагогічними працівниками з метою надання допомоги.

За необхідності адміністрація зустрічається з батьківською громадою. Рішення приймаються спільно.

У ліцеї налагоджена робота учнівського самоврядування. Цікавою рисою такого громадського утворення, що у роботі самоврядування беруть участь не лише старости класів, а усі охочі. Таким чином ми створили коаліцію мотивованих до активної роботи молодих учасників освітнього процесу.

Процес триває, робота команди налагоджена. Ми прислухаємося один до одного і творимо унікальний освітній простір….

Орієнтовний план ПК на 2022

Орієнтовний план ПК на 2023